Odstúpenie od zmluvy a reklamácia

 

Vrátenie  tovaru:

Ako vrátiť tovar kúpený v e-shope?

- Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť úplnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť pri vrátení:

krabicu, v ktorej Vám boli šperk/šperky poslané, certifikát, kupón, krabičku na prsteň, vrecká a doklady.                                                       

- Tovar starostlivo zabaľte do krabice, v ktorej sme Vám šperk poslali.
- Do balíka vložte vytlačený formulár o odstúpení od zmluvy (vzor formulára na stiahnutie) spolu s dokladom  o kúpe.
- Tovar  pošlite DOPORUČENE najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balíček neposielajte na dobierku):

 

AFRODITA s.r.o POSTE RESTANTE

Thurzova 1463/3
040 02 Košice
Slovensko

 

Nech bude balíček uložený na pošte, my si ho tam vyzdvihneme. Tak isto vás  poprosím aby ste nám zaslali podacie  číslo balíka na tel. číslo: +421 944 714 367 alebo na email: zlatokralovske@gmail.com . V prípade nezaslania  podacieho  čísla, Vám nevieme garantovať prebratie šperku.

Po skontrolovaní Vami  poslanej  zásielky, Vás  budeme  kontaktovať ohľadom ďalšieho  postupu.

 


Reklamácia:

 

NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE DODANÉHO POŠKODENÉHO TOVARU

- Reklamáciu poškodených zásielok zasielajte emailom spoločne s fotodokumentáciou (nafoťte poškodený výrobok, vrátane obalu).

- Do emailu uveďte číslo predajného dokladu (faktúra) alebo číslo objednávky.

- Popíšte okolnosti pri odovzdaní výrobku a okolností pri akých bolo zistené poškodenie.

 

NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE dôsledku výrobnej chyby:

V prípade  uplatnenia  reklamácie  kvôli  výrobným chybám šperku,  odfoťte dané chyby šperku a do  emailu uveďte číslo objednávky alebo faktúry a pošlite nám ich na email: zlatokralovske@gmail.com, po  obdržaní emailu Vás  budeme  kontaktovať ohľadom  ďalšieho  postupu.

(vzor formulára na stiahnutie))